Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeTrochê siê nie zgodzê. Skrzynia dct skutecznie niweluje krótki zakres obrotów. W mie¶cie ma³o które moto tak skutecznie siê przeciska. Prêdko¶ci i stabilno¶æ: totalnie nie widzê ró¿nicy z cbf, powiem wiêcej z pasa¿erem du¿y moment znacznie ni¿ej robi lepsze wra¿enie, sprawniej ci±gnie od do³u. Podkre¶lam ¿e cbf 600 to dobry sprzêt. Co do dzwiêku to tu ju¿ siê rozje¿d¿amy mocno: moim zdaniem jest lepiej od cbf 600 i bez porównania do 500 steki. Basowo i do¶æ mocno w standardzie. A dodam v max 190 robi bez problemu. Przelotowa 130-140 jest ok tylko szyba do zmiany ale givi robi tu dobr± robotê. Najwiêksze zaskoczenie skrzynia dct, trzeba sprawdziæ ¿eby poczuæ. Minusy: kanapa du¿a ale ¶liska oraz brak centralki, co do ¶wiat³a z przpdu mog³oby byæ lepsze.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza